MIRO 콤부차 브랜딩 디자인 프로젝트

MIRO 콤부차는 20세대부터 3040세대까지 아우르는 티 브랜드입니다.  미로의 의미는 잊고 있던 나의 시간을 되돌리다’라는 뜻을 가지고 있습니다.  볼드비에서는 MIRO가 조금 더 심플하면서도 대중에게 쉽게 각인되기 위한 트랜디한 컬러감과 진중한 톤앤매너로 브랜딩을 진행하였습니다.

MIRO Kombucha is a tea brand that spans generations from 20 to 3040. The meaning of the maze has the meaning of ‘turn back my forgotten time’. In BOLD-B, MIRO was branded with a more simple yet trendy color and serious tone and manner to be easily imprinted on the public.

Client : (주)미로

Branding Planner & Design : BOLD.B Branding

주문 전에 궁금한 것
담당자에게 물어보세요!