더퍼멘터리는 발효 컨셉트의 식음료 등을 유통하고, 와인 다이닝샵 등을 운영하는 Luxpome 브랜드의 모기업입니다. 볼드비팀에서는 발효의 본질 즉, 발효가 더해져 하나의 이야기를 만들고 그것이 모여서 우리의 라이프스타일에 건강에 긍정적인 변화를 준다는 점에서 컨셉트를 착안하고 브랜드 아이덴티티 디자인을 설계하였습니다. 브랜딩에서의 연출되는 연상키워드는 ‘바람개비’, ‘스토리’, ‘건강’, ‘플러스’등이 있습니다.
The Family is a parent company of the ‘Luxpome’ brand that distributes fermentation concepts such as food and beverages and operates a wine-dining shop. The Bald Vice team designed the brand identity design with the concept that fermentation is the essence of fermentation, which adds fermentation to create a story and bring it together to make a positive difference in our lifestyle. Reminiscent keywords appearing in branding include ‘Wind’, ‘Story’, ‘Health’ and ‘Plus’.
Client : 더퍼멘터리
Branding Planner & Design : BOLD.B Branding