bobpoom(밥품)은 ‘밥상의 품격’의 줄임말이자, 1인 가구를 위한 신선하면서도 최상의 식재료를 제공하는 주식회사 엘그라운드의 브랜드입니다. 볼드비는 보다 경쾌하면서도 위트있게 표현하기 위해서 주안점을 우리가 먹음직스러운 음식을 먹을 때 흥얼거리는 ‘콧소리’에서부터 컨셉 포인트를 착안하였습니다. 먹을 가치가 있고, 가치 있는 사람이 먹는 그런 bobpoom을 만들었습니다.
bobpoom is a brand that provides the best and freshest ingredients for single households. BOLD.B focus on the concept point is from the ‘nostrils’ that humble when we eat delicious foods. we made a bobpoom that is worth eating and eats by a worthy person.
Client : 주식회사 엘그라운드
Branding Planner & Design : BOLD.B Branding