‘경기도형대학생취업브리지’는 경기도일자리재단에서 시행하는 기업과 대학이 공동 개발, 운영하는 맞춤형 교육프로그램입니다. 볼드비에서는 기업과 청년, 대학기관의 화합과 도모하는 데에서 그 첫걸음이 바로 ‘기회’의 시작이라는 점에서 시작하여 브랜드 BI디자인 제작을 진행하였습니다. BI제작에서는 경기도일자리재단의 Tone의 느낌이 풍기도록 그리고 핵심 BI에서는 타깃층의 연령을 고려한 심볼에 위트와 상징성을 부여하였습니다.
‘Gyeonggido college student employment bridge’ is a customized education program jointly developed and operated by enterprises and universities implemented by the Gyeonggido job foundation foundation. BOLD.B started the process of creating a branded BI design, starting with the beginning of ‘opportunity’ as the first step in harmonizing business, youth, and university organizations. In the production of BI, the feeling of Tone of Gyeonggido job foundation is released and in Core BI, wit and symbolism are given to the symbol considering the age of the target group.
Client : 경기도일자리재단
Branding Planner & Design : BOLD.B Branding