ANN365의 제품은 세상 모든 사람의 눈을 건강하고 아름답게 변화시킵니다. 볼드비는 콘텍트 렌즈 전문 유통사 ANN365의 브랜드 포지셔닝 키워드를 ‘Unique’, ‘Distinctive’, ‘Colorful’, ‘Fashion’로 정의 내리고, 렌즈를 착용하는 사람에 따라 각기 다른 느낌을 준다는 점을 브랜드 디자인 키워드로 Sorting 하였습니다. 렌즈를 착용하는 사람에 따라 전부 ‘같은 느낌’이 아닌 통통 튀면서도 ‘제각기 다른 느낌을 연출’한다는 점에서 ‘젤리빈’ 오브젝트를 아이덴티티 컨셉으로 잡았습니다. ANN365의 렌즈는 ‘일반 렌즈’가 아닌 아름답게 만들어줄 하나의 ‘패션 아이템’입니다.
Product of ANN365 makes people’s eyes healthy and beautiful. They create different atmospheres depending on the person. So Bold-B defines brand positioning keywords as unque, distinctive, colorful and fashion We choose jelly beans as identity concept of ANN365 Because of having various personalities depending on the person. ANN365’s contact lens is not just normal contact lens but fashion item that makes wearers beautiful.
Client : ANN365 in South Korea
Branding Planner & Design : BOLD.B Branding