2019 아메리칸 버거위크 프로모션을 맞이해 브랜드디자인을 진행하였습니다. 이번 시즌에는 버거를 강조하면서도 수제버거의 클래식함을 강조하는 디자인 톤앤무드를 아이덴티티 시안으로 선정이 되었습니다. 테이블텐트, 포스터, x배너, 판촉물, 메뉴판, 플래그 등 다양한 프로모션 결과물을 위해 컨셉안에서 일관성이 있는 다양한 Variation Design을 각각의 결과물에 대입하여 주목도를 높였습니다.
We produced the 2019 American Burger Week promotional brand design. This season, Design Tone & Mood, which emphasizes burgers and emphasizes homemade burger classics, has been selected as an identity citation. For various promotional results such as table tents, posters, x-banners, promotional items, menus, flags, etc., we have added various Variation Designs that are consistent in the concept to each product to raise attention.
Client : 제스트앤
Branding Planner & Design : BOLD.B Branding
Date : 2019/05