볼드비에서는 보건복지부 인증을 받은 전문 안마원 ‘바른손길‘의 브랜딩 프로젝트를 진행했습니다. 주된 포인트로는 기존의 안마시술소의 부정적인 이미지인 불법퇴폐 업소가 많은 상황에서 바른손길 이라는 네이밍을 통해 새로운 안마원 브랜드 이미지를 제작했습니다. 디자인 톤앤매너는 한국을 대표하는 안마원으로 한국적인 색깔과 세련되고 고급스러운 분위기를 연출하였습니다.
Bold-B brands a professional massage that is certified from Ministry of Health and Welfare. Main point of this project is changing negative image of existing massage service. Bold-B create new image of massage brand through naming ‘right touch’. Design ton and manner is Korean traditional color that represent Korean massage. Also, Bold-B directs sophisticated atmosphere.
Client : 바른손길 안마원
Branding Planner & Design : BOLD.B Branding