쉐어하우스 전문브랜드 팸하우스의 브랜드 아이덴티티를 진행 완료하였습니다. 팸하우스는 주거문제로 스트레스를 받는 입주자들에게 공간을 공유하고 그들만의 주거문화를 만들어 갈 수 있도록 지원하는 보금자리 기업입니다. 타깃의 연상키워드인 청춘, 열정, 도전이 연상될 수 있도록 미니멀리즘하고 감각적인 컨셉으로 브랜딩 진행하였습니다.
we proceed brand identity work of FAM HOUSE specializing in Share house. FAM HOUSE could Share space for lots of young people and making house culture just theirself. we consider Branding conpect as Keywords association about customer age. so,Drawn up Kewords about Youth, passion, challenge and so on. FAM HOUSE BRAND asset are Minimalism, Sensual because of Target Message ‘Passion of Youth’
Client : Fam House
Branding Planner & Design : BOLD.B Branding